Naamsbekendheid & Imago

Begin februari is Charlotte Albrecht (24) bij ons gestart als afstudeerder om ons op het gebied van Naamsbekendheid & Imago verder te helpen.

Vorig jaar april zijn wij met het gehele Xandrion team de spreekwoordelijke hei op gegaan met als doel elkaar nog beter te leren kennen en een duidelijke stip op de horizon voor de toekomst te definiëren. Samen hebben we 5 strategische speerpunten bepaald en is er per speerpunt een projectgroep opgericht die verantwoordelijk is voor de voortgang van het speerpunt. Eén van deze speerpunten is Naamsbekendheid & Imago. Begin februari is Charlotte Albrecht (24) bij ons gestart als afstudeerder om ons op het gebied van Naamsbekendheid & Imago verder te helpen.

Charlotte: “In 2015 ben ik begonnen met de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik ben vierdejaars studente waarbij ik heb gekozen voor het profiel Media Management. Tijdens mijn studie leer ik over de digitale communicatievoorziening van organisaties, waarbij ik ook leer over acquisitie, adviseren en het doen van onderzoek.

Van begin februari tot eind juni ben ik werkzaam bij Xandrion als afstudeerder. Dit is de laatste fase van mijn opleiding. De afstudeeropdracht waar ik mij op focus heeft te maken met het verhogen van de naamsbekendheid bij verschillende doelgroepen. Doel is naast het verhogen van de naamsbekendheid, ook zorgen voor een positief imago dat past bij onze identiteit en dienstverlening wat moet resulteren in meer leads en uiteindelijk meer deelnemers. Ik doe niet alleen onderzoek op internet of achter mijn bureau, maar ik treed ook het ‘veld’ in.

Om mijzelf te verdiepen in de verschillende doelgroepen van Xandrion wil ik graag interviews en enquêtes afnemen. Het onderzoek duurt in totaal 12 weken, waarbij ik zo veel mogelijk te weten wil komen over wie de specifieke doelgroepen zijn van Xandrion. Welke media gebruiken zij? Welke beslissingen nemen zij? En hoe kijkt de doelgroep tegen inkooporganisaties aan? Aan de hand van de uitkomsten kan ik een persona maken die één of meerdere personen binnen de doelgroep voorstellen. Met de verschillende methoden en technieken vanuit mijn studie, leer ik hoe ik verschillende aanpakken verwerk in het onderzoek.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik per doelgroep een communicatiestrategie & bijhorende doelstellingen kan opstellen inclusief het advies hoe en met welke boodschap deze doelgroepen het beste bereikt kunnen worden. Ook zal ik een toepasbaar advies formuleren voor het uitvoeren, meten en evalueren van voorgestelde communicatiemiddelen & -acties. Ik ben nu een aantal weken aan de slag en ik begin een goed beeld te krijgen van de organisatie en hoe ik het onderzoek wil inrichten.

In mijn vrije tijd doe ik voornamelijk leuke dingen met mijn familie en vrienden. Daarnaast vind ik het kijken van films/series dé perfecte vrijetijdsbesteding. Mijn creatieve brein laat ik graag de vrije loop in het maken van handgemaakte kaarten door middel van handlettering en kalligrafie. Naast deze leuke activiteiten heb ik een grote passie voor motoren en met name Ducati. Ieder jaar bezoek ik de Motorbeurs, maar ik ben helaas nog niet in het bezit van een motorrijbewijs. Dat komt nog wel… Voor nu focus ik mij met de volle 100% op de afstudeeropdracht om deze op een creatieve en innovatieve manier af te ronden en zo een steentje bij te kunnen dragen voor Xandrion.”

LAATSTE NIEUWS

Kenniscentrum Xandrion

Hier vindt u onze laatste nieuwtjes, persberichten, persoonlijke blogs van onze medewerkers en meer.

Besparen met slimme energiemeters
28 maart 2024

Besparen met slimme energiemeters

Betrouwbare meetdata kunnen u nu helpen geld én energie te besparen.

LEES VERDER
Kies voor gemak in de keuken
13 maart 2024

Kies voor gemak in de keuken

Efficiënt werken en tijd besparen dankzij convenience.

LEES VERDER
Xandrion verscherpt deal met Van Geloven
21 februari 2024

Xandrion verscherpt deal met Van Geloven

Onze samenwerking met Van Geloven is verlengd en aangescherpt.

LEES VERDER
Optimaliseer uw schoonmaak
12 februari 2024

Optimaliseer uw schoonmaak

Onze partners helpen u graag uw schoonmaak te optimaliseren.

LEES VERDER
Nieuwe samenwerking: Van Tol
29 januari 2024

Nieuwe samenwerking: Van Tol

Xandrion start samenwerking met Van Tol Convenience Food.

LEES VERDER
Raamcontract Mars aangescherpt
18 december 2023

Raamcontract Mars aangescherpt

Onze samenwerking met Mars is verlengd én aangescherpt.

LEES VERDER
D’n Berepot kiest voor Jigler
11 december 2023

D’n Berepot kiest voor Jigler

"Dat stukje ontzorging is echt heel fijn. Zeker in de opstartfase waarin ik zit."

LEES VERDER
Besparen op vleeswaren
5 december 2023

Besparen op vleeswaren

Ons raamcontract met Aarnink Vleeswaren is verlengd.

LEES VERDER
Fantasierijk spelen bij Camping Linda
29 november 2023

Fantasierijk spelen bij Camping Linda

BOERplay realiseert fantasierijk speellandschap bij Camping Linda.

LEES VERDER
Ook in 2024 besparen op Unilever
28 november 2023

Ook in 2024 besparen op Unilever

Mooi nieuws! Onze samenwerking met Unilever Food Solutions is verlengd.

LEES VERDER
Uw afvalinzameling goed geregeld
1 november 2023

Uw afvalinzameling goed geregeld

Met de Semi-Cons van Van Happen Containers kiest u voor een duurzame afvaloplossing.

LEES VERDER
Samenwerking Quatra vebeterd
23 oktober 2023

Samenwerking Quatra vebeterd

Onze samenwerking met Quatra is verbeterd én uitgebreid.

LEES VERDER
De meestgestelde vragen over batterijen
18 oktober 2023

De meestgestelde vragen over batterijen

Alles wat jij moet weten over batterij-opslag op jouw locatie.

LEES VERDER
Is uw buitenbad klaar voor de winter?
2 oktober 2023

Is uw buitenbad klaar voor de winter?

Met deze adviezen van C-mark maakt u uw buitenzwembad winterklaar.

LEES VERDER
Optimaliseer uw schoonmaak met Tork
27 september 2023

Optimaliseer uw schoonmaak met Tork

Camping Westhove scoort met Tork Vision Cleaning

LEES VERDER